ПИКНОГЕНОЛЪТ® ПОМАГА ПРИ ХИПЕРТЕНЗИЯ
Здравословната и разнообразна жива храна, състояща се от много плодове и зеленчуци е изключително важна. Тя съдържа много и различни антиоксиданти, които контролират свободните радикали. Хранителен режим, включващ богат набор от витамини, минерали, микроелементи, есенциални мастни киселини и антиоксиданти, също подпомага вродената антиоксидантна система на организма.
Допълнителното приемане на Пикногенол® е един от най-сигурните начини за поддържане мощния и ефективен щит на организма срещу свободните радикали.
Проучване, проведено от Университета на Арисонския здравен научен център в Тускон показва, че Пикногенолът (екстракт кората на Френски морски бор - Pinus maritima) може да понижи кръвното налягане при пациенти с умерена хипертензия.
При рандомизирано, двойно-сляпо, плацебо-контролиран модел, учените давали 200 мг Пикногенол на 11 пациента с умерена хипертензия (на средна възраст 50 години) в продължение на осем седмици. Пациентите били в І стадий хипертензия – систолно кръвно налягане в граници 140-159 mmHg и/или диастолно кръвно налягане в граници от 90 до 99 mmHg.
Пикногенолът намалил систолното кръвно налягане до 134 mmHg и диастолното – до 94 mmHg при участниците в проучването.
"Нашето проучване показва способността на Пикногенола да повишава производството на азотния оксид в съдовите страни, да намалява кръвното налягане и да намали броя на заболяванията и смъртността от хипертензия”, заяви водещия изследовател д-р Роналд Уотсън от университетския колеж по обществено здраве.
Пикногенолът за това проучване е бил предоставен от Horphag Research в Женева, Швейцария
При друго изследване, японски учени изследвали антиоксидантния ефект както на Пикногенолът®, така и на Коензим Q10, при предпазване на липидите от окисляване. При опитите се оказало, че Пикногенолът® бил много по-мощен от витамините С и Е.
Те открили, че този екстракт (Пикногенол®) съдържа предимно биоактивни флавоноидни вещества, молекулите на които при няколко хиляди пациенти показали, че имат мощно антиоксидантно действие и оказват положително въздействие върху съдовата система.
Пикногенолът®, извлечен от кората на бор е възможно най-силния антиоксидант и като такъв вярваме, че трябва да се използва ежедневно от всеки. Той подпомага изграждането на защитния щит срещу свободните радикали. Освен това, Пикногенолът® повишавана ефективността на другите антиоксиданти в продукта AquaSource Супер антиоксидант с пикногенол в борбата им срещу свободните радикали.
Продуктът AquaSource Супер Антиоксидант с Пикногенол® беше разработен преди 12 години и с времето доказа, че е идеална и мощна комбинация на онова, което вярваме, че е най-добрата съществуваща антиоксидантна формула.
17.10.2008